Klantenservice

Heb je vragen over onze diensten of heb je support nodig? Neem contact op met Gofiber!

Onze klantenservice staat voor je klaar. Je kunt ook eens kijken bij onze veelgestelde vragen.

FAQ

Veel gestelde vragen

Tijdens je bestelling kun je gebruikmaken van de Gratis Overstapservice. Wij zeggen je abonnement en extra’s zoals tv-zenders voor je op aan de hand van je gegevens. 

  • De datum dat de factuur uitkomt is bij iedereen anders. Dit heeft te maken met de ingangsdatum van je abonnement. Je betaalt pas vanaf het moment dat je internet hebt.

Ja, het is alleen mogelijk om te betalen via automatische incasso. Tijdens je bestelling vul je je IBAN in en ga je een betalingsverplichting aan. 

Ben je nog geen klant? Dan heb je binnen gemiddeld 7 werkdagen Internet. Als je gebruikmaakt van de Gratis Overstapservice duurt het 23 werkdagen. Dat is het wettelijke opzegtermijn van je huidige provider.

Je kunt een installatieafspraak maken met de gratis monteur op een moment dat het jou uitkomt. Na je bestelling ontvang je binnen enkele werkdagen per mail of post de orderbevestiging. Je krijgt dan ook de gegevens om een afspraak te maken met de gratis monteur. De monteur is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 uur. De monteur installeert het modem, 1 televisie, 1 laptop, pc of tablet en zorgt voor een werkende vaste telefoonaansluiting. In sommige gevallen is een monteur noodzakelijk, dit staat in je orderbevestiging.

Je hoeft overigens geen gebruik te maken van de gratis monteur. Onze producten zijn zo eenvoudig te installeren, dat de meeste klanten het binnen 20 minuten zelf kunnen.

Ben je klant bij Gofiber en ga je verhuizen? Dan kun je jouw huidige abonnement meenemen naar je nieuwe adres. Check wel eerst even wat je op je nieuwe postcode kunt krijgen! zodat onze medewerkers contact met je op kunnen nemen om je verhuizing te regelen. Alles wordt voor je geregeld, van het opzeggen van je oude adres tot de naadloze overgang naar je nieuwe adres.

Jazeker! Je kunt tijdens je bestelling aangeven of je je nummer wilt behouden. Als je naar een andere regio verhuist met een ander netnummer, kan dit helaas niet.

Bellen

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 21:00 uur, en op zaterdag van 09:00  tot 17:00 uur op: +31 36 202 40 76

Chat

Wij zijn ook dagelijks bereikbaar via Chat.

Social

Ons webcare team zit 6 dagen per week voor je klaar! Stel je vraag op Facebook Messenger of stuur een DM op Instagram.