Klantenservice
FAQ
Internet
Meest gestelde vragen over ons internet
TV
Heb je vragen over onze TV dienst?
Bellen
Heb je vragen over ons telefonie aanbod?
Internet
Je kunt de instellingen zelf naar wens aanpassen. Dus je WiFi naam, maar ook je wachtwoord hiervan. Het modem is door ons niet beperkt voor eventuele instellingen.
Ja, bij ons krijg je standaard de beschikking over een vast statisch IP adres.
Indien je beschikt over een provider onafhankelijk adres, zoals Hotmail en Gmail, dan kan dat. Een provider afhankelijk adres van bijvoorbeeld Ziggo kan je niet behouden. KPN biedt de mogelijkheid om tegen een kleine betaling je e-mailadres te behouden. We raden je aan om over te schakelen op een provider onafhankelijk e-mailadres. Zo ben je ook in de toekomst veel flexibeler bij het overstappen. Daarnaast zijn er mogelijkheden om de e-mails die bij jouw ‘oude’ e-mailadres binnenkomen automatisch te laten doorsturen naar je ‘nieuwe’ e-mailadres. Op die manier zal iedereen langzaam wennen aan je nieuwe e-mailadres.
TV
Nee, je kunt ESPN Eredivisie niet omwisselen voor bijvoorbeeld een ander premium zenderpakket of korting per maand.
Heb je nog geen FOX Sports-account en wil je gebruik maken van ESPN Watch, maak dan gratis een ESPN-account aan. Volg hiervoor de volgende stappen:
1. Ga naar ESPN.nl of naar de ESPN-app.
2. Klik opMeld aanen voer jouw emailadres in.
3. Vul je naam, achternaam en een wachtwoord in.
4. Je account is geactiveerd.
Per abonnement kun je maximaal 5 ontvangers afnemen en gebruiken. Helaas is het niet mogelijk om meer dan 5 ontvangers te gebruiken.
Wanneer je ontvanger tijdens het opstarten alleen nog maar zwart/wit en/of sneeuwbeeld weer geeft dan dien je onderstaand aan te passen:
Ga met de afstandsbediening van de televisieontvanger (Amino kastje) naar het Menu.
Navigeer naar Meer
Navigeer naar TV-instellingen
Navigeer naar HDCP-versie
Stel deze in op v1.
Ja onze premiumzenders (Ziggo Sport Totaal en Film1) zijn maandelijks aan en/of uit te zetten.
Klik hier om de handleiding voor de afstandsbediening te bekijken
Is het niet mogelijk om rechtstreeks vanaf de router naar de Interactieve TV ontvanger een kabel aan te sluiten, of kom je aansluitingen te kort en wil je hier een switch tussen plaatsen? Zorg dan dat deze switch IGMP-snooping ondersteunt! Hiermee voorkom je namelijk dat je storingen en/of haperend beeld gaat krijgen. Gebruik hiervoor de:
- Netgear GS105E (5 poorts)
- Netgear GS108E (8 poorts)
Bellen
Onbeperkt bellen in Nederland
Ja, alle reguliere en gangbare toestellen kunnen gebruikt worden.
Ja, wij bieden de mogelijkheid om meer dan 1 vast nummer te gebruiken bij je telefonie.
Met FRITZ!App Fon is het eenvoudig om je mobiele telefoon of tablet via WiFi aan jouw FRITZ!Box te verbinden en het te gebruiken als een vaste telefoon. Hierdoor kun je vanuit huis eenvoudig met je smartphone over de vaste lijn of het internet bellen. Klik hier voor meer informatie.
Klik hier voor de handleiding om je DECT telefoon toestellen aan te melden op de FRITZ!Box
Voor overige vragen
Klantenservice
We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 21:00 uur, en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur op: 076 – 200 52 75
Chat
Wij zijn ook dagelijks bereikbaar via Chat.
Social
Ons webcare team zit 6 dagen per week voor je klaar! Stel je vraag op Facebook Messenger of stuur een DM op Instagram.